Kalite
Politikamız
PSG olarak, kurulduğumuz günden bu yana kaliteli hizmet anlayışını temel ilkemiz olarak benimseyip, bu doğrultuda yönetim sistemlerimizi sürekli geliştirmekteyiz. Sahip olduğumuz ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ile TSE belgeleri, sunduğumuz tüm hizmetlerde kalite ve güvence standartlarımızın temelini oluşturmaktadır.
Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla;
- Hizmet süreçlerimizi, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini merkeze alarak, çevre duyarlılığı ve iş güvenliği prensiplerine uygun şekilde şekillendiriyoruz.
Hizmet kalitesini sürdürülebilir kılmak adına;
- Tüm personelimize düzenli, sistematik ve ihtiyaca özel eğitimler vererek bilgi düzeylerini artırıyor; yetkinliklerini sürekli geliştiriyoruz.
Sürekli gelişimi sağlamak için;
- Teknolojik yenilikleri yakından takip ederek hizmet araç ve gereçlerimizi modernize ediyor; mevzuatlara tam uyumlu, çevreye duyarlı ve güvenli çalışma prensipleriyle hizmet üretiyoruz.
Kalite politikamızın özü; her hizmeti ilk günkü titizlikle sunmak, gelişime açık olmak ve müşterilerimizle uzun vadeli güven ilişkileri kurmaktır.
MEMNUNİYET
HİZMET ALANI
MUTLU MÜŞTERİ
DENEYİM VE TECRÜBE
Alanında uzman ekip arkadaşlarımızla görevimizin başındayız.
DİJİTAL ÇÖZÜMLER
Karışıklık yaşamamak adına tüm işlemlerimizi dijitalden yürütüyoruz.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Yüksek kaliteli hizmet sunarak, memnuniyetiyetimizi 100% yükseltmek tek hedefimizdir.
Daha Fazla Bilgiye mi İhtiyacınız Var?
Yardımcı olmak için buradayız. Telefon, e-posta veya sosyal medya kanallarımız aracılığıyla bizimle iletişime geçin.
